مصاحبه ای با الناز شاکردوست در رابطه با«قلب یخی»
وبلاگ برای الناز شاکردوست
طرفداران الناز شاکردوست نظر دهند
دو شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 16:9 :: نويسنده : arman_yalda

چطور شد که بازی در سریال قلب یخی را پذیرفتید؟

سریال «قلب یخی» دارای داستانی سینمایی است و حتی اگر بخواهیم تمامی قسمت‌های سریال را به هم پیوند بزنیم یک فیلم سینمایی ساخته می‌شود و حضور من در این سریال به این خاطر بود که می خواستم کارهای چند قسمتی را تجربه کنم که سریال «قلب یخی» تجربه خوبی برای من بود.

آیا می‌خواهید با بازی در این سریال وارد عرصه سریال و تلویزیون شوید؟

نمی‌توان گفت برای ورود به تلویزیون البته بگویم که برخی از فیلم‌های من در تلویزیون نمایش داده شده است پس من در تلویزیون هم حضور داشتم (با خنده) ولی خب اگر سریال های جالبی برای نمایش خانگی ساخته شود بازی خواهم کرد.
عکس های جدید الناز شاکر دوست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 1403
بازدید کل : 31905
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1